فکر می کنید بهترین مشاور برای وب سایت کسب و کار می توانید از پس آن بر بیایید؟ دوباره فکر کنید گزارش اخیر انجمن جستجوی محلی نشان داده است كه 63٪ از مصرف كنندگان از وب سایت ها برای یافتن مشاركت یا مشاركت با آنها استفاده می كنند و 30٪ از این مصرف كنندگان مشاغل بدون وب سایت را در نظر نمی گیرند.

همچنین ، اگر سایتی دارید ، Google اختیارات بیشتری در رتبه بندی محلی به تجارت شما می دهد. ایجاد نمایه Google برای کسب و کار من کافی نیست. وب سایتی که با بک لینک ، مرجع دامنه و بازدیدها بهینه شده باشد ، Google را ترغیب می کند تا وب سایت شما را در جستجوهای مربوطه نمایش دهد.

فکر نمی کنید ایجاد وب سایت در خانه چرخ شما باشد؟ خدماتی مانند WordPress و Squarespace ساخت وب سایت را آسان می کنند و GoDaddy به شما امکان می دهد نام دامنه را قفل کنید.

و اگر ابزاری می خواهید که به شما کمک کند از طریق ردیابی ورودی های منجر به رزرو جلسات به شما کمک کند و با تجارت شما رشد کند ، HubSpot را امتحان کنید. وب سایت شما اولین برداشت از تجارت شماست. در اینجا وقت بگذارید و بازده سالهای آینده را ببینید.

4. گواهینامه بگیرید.
آیا گواهینامه هایی وجود دارد که به شما امتیاز بدهند؟ به عنوان مثال ، اگر مشاور متخصصان فروش پزشکی هستید ، اعتبار بخشی را در یکی از برنامه های فروش پزشکی HIDA دنبال کنید. اگر تخصص شما مربیگری تیم ها در زمینه ارتباط بهتر است ، دریافت گواهینامه فروش ورودی از HubSpot را در نظر بگیرید.

اعم از نرم افزار ، مهارت یا گواهینامه های خاص موضوع ، به موارد مهم صنعت خود پی ببرید و برای گسترش دانش خود سرمایه گذاری کنید. به عنوان یک مشاور ، بسیار مهم و ضروری است که همچنان در سطح خود قدرتمند باشید و گواهینامه ها یک روش مشخص برای نشان دادن قدرت شما هستند.

5- بازار هدف را انتخاب کنید.
هنگامی که جایگاه ویژه خود را شناسایی کردید ، درمورد اینکه مخاطب هدف شما چیست ، واضح باشید. به عنوان مثال ، اگر به تیم های فروش تازه وارد کمک می کنید تا از مراحل اولیه مقیاس استفاده کنند ، با پاسخ به این پنج سوال ، بازار هدف خود را انجام دهید:

"مخاطب من کجا واقع شده است؟" (آیا فقط به مشتریان محلی خدمت خواهید کرد؟ آیا مشتریان ملی یا منطقه ای را می پذیرید؟ آیا مشتریان بین المللی را مستثنی خواهید کرد؟)
"بزرگترین نقاط درد آنها چیست؟" (چه چیزی آنها را به جستجوی کمک شما سوق داده است؟ سد راه های روزانه آنها چه پیشنهادی دارد؟ چالش های مقیاس آنها چیست؟)
"چه کسی برای کسب و کار خود رقابت می کند؟" (بزرگترین رقبای شما چه کسانی هستند و خدمات شما چگونه اندازه گیری می شوند؟ چه چیزی شما را از هم متمایز می کند؟)
"آیا من خود شرکتهای نوپا را مدیر فروش فردی قرار داده ام؟" (آیا می توانید از طریق ملاقات های محلی یا ارتباط LinkedIn با مشاغل یا شبکه ها با افراد ارتباط برقرار کنید؟)
"چه چیزی باعث ایجاد انگیزه در مخاطب هدف من می شود؟" (هدف نهایی مخاطبان شما با انتخاب خدمات شما چیست؟ آنها امیدوارند برای تیم خود و خودشان به چه چیزی برسند؟)
کسب اطلاعات مشخص درمورد اینکه مشتری شما چیست و آنچه برای آنها مهم است به شما امکان می دهد خدمات برتر را ارائه دهید و به مشتریانی برسید که کاملاً منطبق باشند.

6. در مورد محل کار خود تصمیم بگیرید.
هنگامی که مشاوره خود را از زمین خارج می کنید ، احتمالاً نیازی به محل کار مشخص نخواهید داشت. اما اگر در حال تبدیل شدن به یک مشاور تمام وقت هستید ، داشتن دفتر می تواند مفید باشد. قبل از شروع رزرو تورهای اداری ، چند سوال از خود بپرسید:

"آیا می توانم فضای اداری را تهیه کنم و اگر چنین است ، چقدر می توانم هزینه کنم؟"
"آیا یک محل کار باعث پیشرفت تجارت من خواهد شد یا به رشد آن کمک می کند؟"
"چرا من به این فضا نیاز دارم؟" (به عنوان مثال ، آیا من با مشتری ملاقات می کنم؟ آیا من کمک نیمه وقت استخدام می کنم؟)
هنگامی که تصمیم گرفتید فضای اداری واقعاً به سود تجارت شما خواهد بود ، در نظر بگیرید که چه فضایی برای نیازهای شما مناسب است. فضاهای همکاری مانند ما کار می کنیم و Galvanize جز st اصلی بسیاری از محیط های شهری هستند.

اینها با نرخ ماهانه کمتری نسبت به فضاهای اداری سنتی به فضای کار اشتراکی یا کوچک و همچنین اتاق جلسات و امکانات رفاهی دسترسی پیدا می کنند. آنها همچنین روش دیگری برای شبکه سازی و بهره مندی از اطرافیان به شما می دهند.

7. پیشنهادات خود را ایجاد کنید.
چگونه خدمات مشاوره خود را ارائه می دهید؟ از چه نوع مدل های تحویل استفاده خواهید کرد؟ آیا شما به آنها سفر می کنید و خدمات خود را در محل ارائه می دهید ، یا خدمات خود را به صورت مجازی ارائه خواهید کرد؟ آیا شما کارهای واقعی را برای آنها انجام می دهید یا اینکه آنها را به سادگی راهنمایی می کنید تا کار را انجام دهند؟

در اینجا چند مدل مشاوره محبوب وجود دارد:

برای تو انجام شده
با شما انجام شد
مربیگری (یک به یک)
مربیگری گروهی (یک به یک)
برنامه آنلاین (درخواستی)
حتی اگر کمترین مقیاس پذیری را داشته باشد ، معمولاً همراه داشتن با مدل "انجام شده برای شما" توصیه می شود تا تجربه و موفقیت های خوبی برای فروش بهتر سایر محصولات داشته باشید.

https://cutt.ly/agNCl7R
https://is.gd/CP2IW7
shorturl.at/bsBLU
https://v.gd/qc75cU
http://lnki.nl/6Urrl
https://bit.ly/38EwR8v


















این داستان: معرفی “خدمت از ما”

داستان کوتاه خود را ویرایش کنید

یک وب سایت درست کنید.

، ,های ,وب ,یک ,کار ,سایت ,وب سایت ,خود را ,به شما ,را در ,خواهید کرد؟

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

تدریس خصوصی و آموزش آیلتس و زبان انگلیسی هنرپیما مطالب اینترنتی golbargitc ma2tabaham خلاصه کتاب تفسیر قرآن کریم آیات برگزیده محسن قرائتی بنیان مرصوص مرکز فرهنگی هنری سریش آباد کشاورزی و باغداری مجله مینو